Thursday, April 26, 2007

SECOND TIME

HEHE..arini leh type lagi..tapi tatau nak type apa ek..oh ya mala tadi aku g uptown kat shah alam ngan anim..for the FIRST TIME kuar ngan anim dh hampir sebulan ngan diatak penah keluar ber2 ngan dia..setelah sekian lama aku kenal dia..dah la baru tahun ni jumpa setelah hampir 10 tahun tak jumpa...anim ni best friend aku masa sekolah rendah lagi..masa kanak-kanak ribena..skolah rendah kat mentakab..srk abu bakar mentakab..sebut pun mesti semua tak tahu tak femes puns sklh aku tu..tapi best ada gak artis sekolah situ ...yg paling femees Allahyarham Sudirman Haji Arshad..ha kire femes la sekolah aku tu kan..heheh
ok..balik pada citer anim ni tadi..nama dia muzlifah hanim mozamil..mak dia polis..kire pangkat gak la..sbb ayah aku panggil mak dia PUAN..tapi aku panggil mak dia makcik je..baik gile ngan dia,aku anim ina masa kecik kecik dulu main sama sama kat taman kat depan balai..umah anim dkt dgn taman...selalu gak g umah anim..sbb dia sengsorg kat umah..dia anak tunggal.tak sangka lak leh jumpa balik pastu duk serumah ngan dia..oh ya balik pulak citer malam tadi...kuar g jalan kat uptown sbb nak cr tabung anum..last last lain yg aku beli..kitorg shopping baju..,hehe tapi baju kat bundle je la..janji branded..aku ingat si anim ni tak main baju baju camni..tak sangka lak dia sekepala....leh lak sama sama beli baju bundle tapi dia cr yg jenama gap je..aku beser la tak kisah jenama janji cantik..hehe..leh tak baju harga 5 hengget sehelai,,kitaorg minta beli 4 sepuluh hengget..selamba je...heheheh..malam ni nak g lagi sbbnak teman z cr baju lak..hehe...abis la duit aku..tp minta-minta la..gaji masuk sabtu ni..heheh,,,eleh sibuk je si yati ni baca apa yang aku type..buka la sendiri blog aku pastu baca...pastu mesti ko terkejut apa yg ada dlm blog aku....hehehe
find it ur self la...tapi kalau tahu..diam diam jelah.......hehehe..okeh..sambung esok..kalau aku ada masa..nak tulis lagi..ala aku dh takde idea..nak tulis ni ha.........okeh..bye..

No comments: