Wednesday, November 18, 2009

Adventure of Raub

ni gambo masa aku handle kursus semarak kat raub..ni aku kena paksa masuk utan buat checkpoint tuk tracking...benci benci..kena paksa..tapi nasib baik la..urusetia aku berjaya pimpin aku masuk n keluar dgn jayanya..heheheheh..masa masuk tu kitorg masuk ber-5 dgn di lead oleh tokey chalet kat Chemerkau chekas tu..kitorg panggil dia Tuan Haji Mustapha..
firdaus dgn tuan haji..
nazri yang terpaksa bawa sling bag aku..
dan brg brg yang nak diletakkan dkt check point
firdaus yang tengah berusaha buat check point..JKMM..
ni kalau salah arah tuju ni sesat lah 50 org peserta kusus ni..
ahhahahahhahaha
nazri dkt check point.,.kalau ikutkan cdgan dia kena tinggal kat checkpoint 1st ni.tapi bila aku pikir balik takkan nak tinggal kan dia kat hutan simpan ni sengsorang..gile apa.kena amik dek org bunian kang sapa nak jawab??????aku gak yang nak kena jawabha ni waktu nak kena turun cerun..
sakit tul jiwa aku kena turun melalui akar..
huhuhuhuha sempat lagi amik gambar di celah celah pokokni pokok tongkat ali

ha dah sampai kat sungai...semuanya suke sukenazri n firdaus yang takde kerja..bile aku kata takde kerja ek? dijawabnya balik
"cik linda tak bagi kerja"..menjawab ek
sambil memegang walk talkie..elo elo..
kami dh sampai dgn selamatnya..
hehehehe

No comments: