Wednesday, September 30, 2009

Padang dan Kampung Padang


pagi ni dpt call dr nde siah...makcik aku..dlm family mak aku makcik dipanggil nde.singkatan dr bonda.keturunan raja la konon..hehehehe.nde ajak aku g padang next week.jenjalan.jom jom..suke betul dia ngajak aku jenjalan ek..hehehe..tapi aku tak bagi kata putus lagi.,disebabkan bajet pun constrain,so aku tak bagi kata putus lagi..tadi call mak n angah ajak g sana.tapi mak ngan angah kata masa suntuk sgt..ok apa?,...tapi anem kawen pun 10/10.tapi aku rasa nak beli adiah siap siap tuk anim n aku dtg masa kenduri umah milin je..amacam ok tak?heheheh,jahat ni,kang aku kawen takde org datang saja je.hehehe.tapi aku memang nak g bercuti pung..dah lama tak jenjalan.ingat nak g bandung lagi tapi takde prog ke sana lak.nak g singapore pung tah bile nak balik jb nya..so cemana ek?
semalam aku kemas kemas bilik aku terpegang pasport aku..dlm hati aku pikir,bila lah aku nak gune menda ni..so arini nde call..wah cam pucuk dicita ulam mendatang..heheheh..so next week kita g padang ya..this week kita g kampung padang.,.okeh..hehehehe....kampung padang kat ne???????google lah....

No comments: