Thursday, May 17, 2007

17 may

hai..lama tak tulis,,lps ni aku kan pastikan seminggu aku tulis walaupun sebaris ayat...
hehe..apa ek aku nak tulis arini..arini aku kenyang gile..makan banyak tadi kuar makan kat seksyen 18 ngan salwa shiha sii...mahal gak la..heheh,semalam ka g mid vall ngan kak nini..shopping.takdela shopping apa pun..aku beli sandal je..pastu byk gak la yg best best tapi..takde duit le..nanti la gaji baru beli...ehehhehehe

current song....cinta by kris dayanti n melly goeslow...waktu ni tgh angau,..hehhe..byknya kenangan...semalam aku nangis lagi,,,sampai bile aku nak benti menangis bcoz of that thing..mm..tabahkan hati,kuatkan semangat..everything will be ok..tapi sampai bile nak jd macamni..luaran je nampak kuat sdgkan hati aku...mmmm.jgn fikirkan sgt tau,,aku pun nak hidup juga...:)..dh melalut dahni..ish esokobaru hari jumaat..cepat la ari ahad
tak larat dh keje ni....

No comments: