Wednesday, February 11, 2009

Happy birthday abang lang.....

Hari ni birthday abang lang aku abang aku yang sulung dalam adik beradik yang no 3 la..yg ke berapa ek.kalau dia lahir tahun 1972-2009...ooo yang ke 37,,dah tua heheheh,tadi dah sms dia tak reply pun.,.tgh bawa motor kot,abg aku tu keje polis trafic.gerak gerak gerak khas..ehheheh

hari bangun lambat subuh pun tah kemana,bgn mandi,then mak ajak g minum kat kedai saniah,,tahu tak?kedai kat mentakab je,mak nak mkn mee kari..tapi waktu tu dah ul 10.30am..ada lagi ke?....hehehe,,sampai sana mak aku makan bee hun soto,,jauh nya dgn mee kari,hehehe..aku?????,takde mood nak makan,sebab kepala aku still lagi spinning....keje keje keje

tetiba...tgh makan,dapat call dr 03-2xxxxxx, O...,dia tanya pasal refree masa aku kat E.. terus teringat En.A...,org paling handsome kat E.. dia la kata aku tak kata pun...heheheh,aku bg no phone dia sblm tu aku call ,tapi dia reject,,sampai hati.aku pun sms je lah.
pastu dia call 07-27857x,pastu dia kata battry flet gomen ne..eheheh
okeh takde hal la aku menyampaikan berita kat dia..dia kata okeh janji payung...tak habis habis org tua ni,,dia utanga ku fish manhatan tak ingat ek....

pastu En,A... call back,

"Linda,settle...payung payung"
"ish belum dapat lagi dh payung..en .a... cakap apa"
"saya ckp ok je semua yg baik baik cuma satu je le..minta dia diet sikit"
"kurang ajo" dia ggelak bagai nak rak,,hehehehehe
"okeh nanti apa apa saya apdet"
"eh awak kat umw kan......."
"aku senyum tak lah kat mentakab,tgh makan"........
"yalah nanti jumpa..ya.askum"
"wsalam okeh thanks ya..bye"

aku hang up n g kat mak balik...insya allah...mak aku dh habis makan..aku???..kita makan kat umah je la mak..mak nak masak ikan talapia kan....

balik umah akak aku mak aku masak,,,aku tgk awan damia..episode akhir..aku suka tgk damia ni cantek..pastu selamba,,,.

3.25pm semayang zohor...
aku ajak anum g wifi,,sukadia leh lompat lompat lagi,,,aku check email semua spt biasa cr cr cr,,,...aku inform Laila hajat dihati utk quit...ana sms suh dtg umah dia ,aku pun inform ana hajat di hati,pastu skrg ni dah kul 6.11pm aku kena balik sbbaku tak asar lagi...continue ya.....

p/s arini thanks too En.A... n Ana,Thansk to Laila too

No comments: