Monday, March 16, 2009

Patah Kaki

Patutla org kata takde keta patah kaki…mmg pun campur dg n sedih..tah apa yg aku sedih ntah la. Yang pasti nya aku tak pernah rasa takde keta..kali ni dah seminggu aku tak bersama kereta kesayangan aku…huhuhuu

Banyak benda tertangguh semenajak aku takde kereta ni,,pastu buat keja pun cam tak best je…..

Antara benda benda yang tak dapat aku buat bila takde kereta antaranya…….

Katil

Aku pun taktahu mana kaki katil aku hilang…semua dah lengkap kaki katil yg hilang …masa pindah randah aritu…dah seminggu aku tidur betemankan tilam…maknanya kena la beli katil baru…tapi…Tunggu keta siap la…


Comforter

Aku nak beli comforter baru kat Amcorp Mall,dh jumpa tinggal nak g beli je,ni pun pending gak sbb … Tunggu keta siap la…


Barang dapur


Disebabkan takde kereta hari hari akukena beli makanan sbb brg dapur aku kehabisan..aku ni sungguh la mals pergi kedai ,pastu nak jalankaki bawa balik lagi.lagi senang kalau ada kereta.takla berat sgt nak bawa balik..kesudahannya.. Tunggu keta siap la…

Stok makanan tinggal air vitagen ngan air soya je dlm fridge tu…L


Masa

Ni pun satu,,tiap tiap pagi aku malas bgn sbb mengenangkan nak berjalan dr umah ke LRT 20 minute tu..dan tiap tiap pagi kena motivasi diri utk bangun g kerja dan jalan kaki.
Penat tau nak nangis pun ada,balik pun sama,nak kejar asar lagi..kalau hujan terpaksa la aku kuyup sekali…huhuhu…ni tukar tag line la,.kalau ada keta kan best.. Tunggu keta siap la…

Peterpan

Tak dapat dgr lagu lagu dlm kereta …mood aku skrg dgr lagu peterpan,sbb aku suka tgk LUNA MAYA,aku jumpa masa kat Jakarta aritu,terus teringat kan Ariel.. Tunggu keta siap la…
(mcm kat Laptop takleh dgr lagu kan)

No comments: