Tuesday, March 17, 2009

selasa

hari ni hari selasa.......
ari yang agak bosan..aku dapat balik semua file yg aku nak wat write off setelah di ammend oleh bos...kena ammend 6 file..dh siap 4 dah ada lagi banyak file menyusul ni.cmna aku nak minta cuti ni,bos aku ni pun satu,tak bgtahu dateline bile bila nak main terjah je...aku rasa tak best la kerja kat sini.apsal ek????.environmnt dia kot buat aku bosan..
aku duk sorang sorg dlm workstation aku ni mengadap file takde jiran sebelah menyebelah yg leh sembang...gila la horror hidup aku..org lalu aku senyum je..tu je la..kalau nak gerak pun g toilet n pantry..pantry pun jarang g sbb pantry kat department sebelah,malas gile aku nak bergerak.Tapi g toilet aku rajin.sbb office aku ni dh mcm peti sejuk,nasib baik la aku ni bertudung kalau tak maunya migraine aku di buatnya....kat sini keje aku asyik makan je,,sbb aku bosan kot then takde menda lain aku nak buat dah.dgr lagu pun tak leh..apa lagi nak buat...buat kerja la dah org suh dtg tuk wat keje pun kan...huhuhuhuhuhuu...tapi takkan aku nak melalui hari hari yang mcm ni...
apa lagi la yg tak kena ngan aku ni ha..

No comments: