Monday, April 13, 2009

monday mood...

takde apa nak tulis pun arini..mood bosan+malas+sakit otak..hehehe..aku suke lagu ni skrg...
Dan Sebenarnya...
oh bulan jangan layan diriku lagi
pabila,air mata membasahi pipi
dan lagu2 di radio seolah2 memerli aku
pabila,kau bersama yg lain
adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya
ku mengharapkandi sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku
ku engganberpura pura ku bahagia
ku engganmelihat kau bersama si dia
oh ku akui cemburu
telah menular dalam diri pabila
kau bersama yang lain
adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu kau juga merindui aku
pabila kau merenung matanya
ku rebah,jatuh ke bumidi saat
kau benar-benar mahu pergi
seperti ku bernafas dalam air
adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya
ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku....oh

p/s awesome song ...song for current mood..ehheheh

4 comments:

Naughty Adam said...

suka gak lagu ne... huhU~

pinkdollie said...

oitt..
ko taderk fb ke?
bulan ni jadi ke?akhir bulan?

Lynda said...

fb tu apa?
tarikh tatau lagi yang pastinya.. jadi.

pinkdollie said...

ko da diskas dengan yuyu belum??
facebook la