Tuesday, April 28, 2009

Hang Tuah

Hang tuah…last nite aku tgk citer ni dgn nana..,hahahahah..semua org sibuk cerita kat blog pegi tgk wayang aku nak gak citer..hehhehhe..tapi aku tak g tgk wayang..aku tgk kat umah je kat TV2 hehee…nak aku citer tak cerita dia cemnaa?
Takyah la…kan semua org pun tahu citer ni cemana dlm buku teks zamna sekolah dulu pun ada cerita kan..kalau tak tahu juga korang search je la kat google mesti sama la semua jalan cerita dia ..cara penyampaian je lain..siap dgn tagline lagi kan ..
Takkan melayu hilang di dunia….
Korang rasa hang jebat tu derhaka tak?..aku rasa dia tak derhaka Cuma dia memprotes ketidak adilan sultan..Cuma zaman tu dewan bahasa dan pustaka takde lagi kot..sultan melaka punzaman tu tak faham memprotes tu apa…hehehe..ampun tuanku..marah org melaka..heheh

No comments: