Sunday, April 26, 2009

selamat pengantin baru....


hari ni aku g wedding z kat klang..z ni osmet aku masa aku duk kat shah alam dulu..aku z n anim..kitaorg duk serumah 3 org..best sangat ..tapi sekarang semua dh pindah anim dpt offer LHDN n pindah kat muar..tadi aku g ngan anim..berbekalkan memori g umah z setahun lepas dgn takde map memang berani mati cr umah z kat klang tu..ehhehe.tapi nasib tak sesat..kalau kita nak buat perkara yang baik..insya allah ,ALLAH mudahkan kan..amin...

z n ngan akib

kompang kompang

anim ur turn bulan 10 ek..heheheh....pastu kitorg g metrojaya sales kat stadium shah alam..tapi aku bangga dgn diri aku lagi sekali..sbb aku masuk dgn bergaya keluar pun dgn bergaya..hahahah tu maknanya aku tak beli apa apa pun..hehehe

sugoi....

2 comments:

Naughty Adam said...

tahniah gak yg kawen tu walaupun notyadam tak kenal...huhu~

Lynda said...

nanti sy kabarkan ya