Monday, May 4, 2009

Pagi yang gelap

Hari ni aku g opis dr umah Mentakab..
bertolak dr mentakab kul 6.55 sampai opis kul 8.45..
hehehehe…
moral of the story..bersedialah anda dgn surat cinta dr PDRM...hehehe

hari ni saya ada bekal..disediakan oleh mak saya..mak saya pun pandai masak tau encik RHS..hahaha...tapi yang best nya paper bag yg mak saya bagi ni..nak tgk tak...????

ni bekal lunch saya hari ni burung puyuh goreng dgn kuih samosa yang segera dibeli d JB..nasi beli sendiri...ok

paper bag...ada gamba org kawen..syahrul nizzam & siti zurah

sebenarnya paper bag ni masa saya pergi kenduri abg Encik RHS di melaka tahun 2006 waktu tu encik RHS balik cuti n saya dijemput hadir n untuk mengambil yukata saya yg dibeli oleh encik RHS di Japan..ehhehe..yukata tu kimono musim panas...mak ni mcm tahu ej semalam saya jumpa n pergi rumah encik RHS..ehheheh

p/s asyik sbb RHS je ni..huhuhu

No comments: