Saturday, May 23, 2009

Persona

Pagi ni mak kejut aku ajak g umah abang nuar..sbb dia ajak g muar ada kenduri adik ipar dia bertunang.dia ajak mak aku g sekali,malam ni kenduri kat umah wan kak nadia..malas aku nak g rasanya..tapi abg nuar nak jemput mak aku.,aku kata mana leh kan aku balik umah nak nengok mak ni...heheheheh..mak kata ikut la...pagi aku ajak mak g tgk kete lagi..aku kan nak beli kete..


persona cantek tak?

mak ngan abah tgh bincang dgn salesman proton edar tu...saya nak kaler putih ya encik....

lepas selesai kat proton aku g check gaji..huhuhu..gaji dh masuk..cepatlak bulan ni...aku g salon ngan mak..2 bulan sekali aku mesti g cuci rambut..sbb rambut dh makin panjang dan makin tebal...tanak potong..sbb sayang...ehhehehnak simpan panjang panjang

cine ni tgh blow rambut aku...dia kata rambut aku cantek digital perm..tapi aku kata mana ada ni original maaa..hehehe

4 comments:

Naughty Adam said...

congrats dpt persona! alhamdulillah rezeki tu...

Lynda said...

eh belum dapat lagi,baru survey..eheheh..mana ilang ni encik noty

Naughty Adam said...

ehehe~ kira rezeki tu nk dtg... tadah jee... ehehe... cik noty ilang gi bertapa seminggu... nnt kan update cik noty ilang seminggu mulai esok... wahhh~ huhu~

Lynda said...

insya allah doakan ya..akan nantikan noty adam comeback