Thursday, June 25, 2009

buke pose with nana

semalam aku pose kan..
so mesti la ada majlis buke pose kan..
majlis la sangat..ahhahaha..memula nak buke pose kat sup letup tapi tak jadi sbb ada benda terjadi kat nana..n dia call suh aku dtg cepat..so aku pun berlari la dtg..hahaha..bukan berlari..tapi drive...so majlis buke pose aku berlangsung kat sini

kedai mamak yg di upgrade namanya kepada bistro..

.ehhehehe...

apakah yang terjadi kepada nana?jeng jeng jeng...tunggu pengakuan nana di facebook hehehehhe...

ni makanan nya..nana telah musnahkan diet aku dgn suh aku makan nasi..

aku makan nasi dgn telur bungkus rhs..ops bukan rhb.

.heheh..nana lak nasi ayam.

ha ni la nana..kawan aku..semenjak dia pulang balik ke KL...

thanks nana...leh kita bergumbire.

.hahahah..

2 comments:

Ann GreenStrawberry said...

akhirnya...buka buasa jugak..hehehe,,,

Lynda said...

HEHHE..jemput jemput