Monday, June 29, 2009

Ngantuk

morniing..arini ngantuk tahap dewa...semalam pukul 3 baru leh tidur...tak ngantuk lak tu..tatau apsal penangan nescafee yang aku minum masa drive back dr pahang kot...takpun penangan katil baru..hehehe..bilik aku dah ada katil..penat tau selama ni tidur kat atas tilam je..tapi buatkan aku tak tidur malam tadi sampai ke pukul 3 pagi.,.hehehe..maybe dah terbiasa tidur kat tilam...aku ni memang camtu.kalau tidur kat tempat baru pun aku memang menghadapi mslah untuk tidur ..sebab tu aku susah skit nak tidur umah org.,.lagi selesa kat umah sendiri..bukan apa kang masalah aku tak tidur tidur...lepas tu dsebab kan takleh tdo macam mcm la xtvt aku wat semalam,antaramya....


  • makan nasi goreng yg dimasak oleh osmetku
  • makan buah epal hijau ngan kuah rojak
  • tgk tv 2,drama melayu cerita cinta 1 juta lakonan mahmud ali basha ngan aziz satar
  • kemas baju kat rak kain
  • kemas bilik
  • dengar radio
  • baca majalah rapi
  • baca majalah cleo

  • dan yang paling best sekali......

aku main losyen ni ha...sbb aku rasa losyen ni dh lama gile aku beli n tak abes abes....

ni lah hasilnya...nampak kan aku takde keje..hehehehe.....

end up kul 3 pg baru dapat tidur..eheheheh..kesimpulannya saya ngantuk bangat ni..

No comments: