Monday, August 24, 2009

a day b4 ramadhan last year

sehari sebelum ramadhan last year hari jumaat
saya amik half day coz nak drive back dr JB ke Pahang
tapi......
Singgah d Melaka nak amik sample kuih raya angah pesan
then sekali singgah ke rumah RHS
tapi dia takde ya,..dia still kat KL
so mak dia suh dtang opis je..
sy kata okeh..
tapi tak sempat sbb lama kat Ayer Molek
then terus g Kg Padang
then mak dia baru balik kerja...
sy pergi untuk amik resepi...
resepi buat makanan kegemaran saya

taraaaaaaaaaaaaaaaaa.....TAUFUFA..saya suke
ehehe..benda ni hari hari makan pun tak bosan
hen mak rhs telah mengajar saya buat dgn jayanya..
siap dgn peralatan dan bahan bahan sekali dibeli untuk saya.
.baik kan baik kan...

heheh..

.

.

.

ayah rhs:ni belajar teori praktikal takde boleh ke?
saya:insya allah..
mak rhs:nak praktikal tidur sini je lah arini
saya:ish mana bleh esok pose nak balik pahang
mak rhs:kalau tak ingat esok pose makcik nak ikut kamu ke pahang..
sy:(mmmmm...ggegegegegegegeg)...sile sile

No comments: