Wednesday, August 12, 2009

mid valley n uptown


semalam aku g midvalley utk mencari skechers

memula g studio R..tapi dah takde brg skechers kat sana

then salesgirl studio r tu kata ada butik dia kat ground floor

pastu aku pun g la ground floor

pastu HAMPA lagi...sbb sbb..kasut yang aku nak tu rupa rupanya ada pig line..dlm erti kata lain ada campuran kulit H1n1..bunguk,..terus hilang mood aku nak beli...jenjalan kat mid valley tu..takde satu pun yang menarik perhatian..napa ek time ada duit nak beli..takde apa lak untuk dibeli....

akhir nya amik keputusan g makan....aku suggest nak makan ciken cop kat uptown damansara..sbb dh lama gile tak g sana..since kereta aku ilang..aku kureng sket mood nak berjalan ni.....

so semalam makan ciken cop steven dgn kenyang..........dan balik tidur...takde hasil pembelian pun tapi ringgit dlm purse semakin susut...kenapa?sbb aku g jalan time lapar..so aku beli menda mengarut..bahaya ni...hish hish hish....

2 comments:

♥nrina♥ said...

biasalah..kalau rancang nak beli tapi takde jadi beli benda lain yg takde dlm senarai..tapi yg tak best..duit dah habis nak beli brg yg nak dibeli tu huhuhu...

klu saya ni selalu dipow anak2 je dgn makanan..mainan..

Lynda said...

tu la kak nor..sy nak jadi anak knor gak la cengitu..pow makan..hehehe