Friday, August 28, 2009

tudung

malam tadi lepas terawikh tatau nak wat pe..terasa malas nak tdo..then packing baju kotor nak bawa balik umah basuh then kemas kemas bilik sket.pastu kemas kemas tempat tudung..baru lah aku perasan banyak gile tudung aku..variety dah leh buka kedai kot..hahhaha.... tengok tempat simpan tudung aku..hanger tu beli kat mira..aku tak jumpa hanger tu kat sini..
tapi masa kat bandung ada org jual.tapi aku tak beli pun..sbb malas..balik sini baru nyesal..
ni yang tak dapat di hanger nak simpan kat rak je

ni ha nak bawa balik sbb aku tak pakai sgt....
so ada org nak jual tudung kat aku lagike?tudung aku dh banyak gile..pakai je tak hahahah

tengook...bear aku pun aku pakai kan tudung..ahhaha..ni hasil kerja putri,masa induksi kat plpp aritu..
nampak tangan ngan handfone je..diorg ni memang takde kerja.bile aku kata tudung ni mak rhs bagi dari mekah
..ahahhaa

No comments: