Tuesday, September 15, 2009

persiapan raya

baju raya
dah tempah tapi tatau la makcik tu buat ke tak...
kalau tak by this friday..aku beli kat jalan tar or chow kit je
kalau tak..pakai je baju kerja yg berlambak dn banyak banyak ni
baju kurung n kebaya gak
semalam aku dah g jusco takde yg berkenan..campur dgn malas.

kasut raya
dah ada 2 pasang elle n sembonia..sembonia dah aku paklai cam kasut g kerja ada elle je tinggal.tapi aku ada minat satu kasut vincci n charles n keith ni nak beli ke taknak?
tapi......malas la..sbb dah banyak.nak cari 1 pump shoes je..nak pakai dgm jeans

handbag raya
aku dh beli coach kat penang aritu..tapi tak mobile sgt...
aku minat guess aritu tgk ngan fifah kat the mall last nite g queens park cari mng kedai dah tutup
sempat masuk esprit je..tapi tak byk choice
ingat nak g singapore lepas raya ni...tgk la camna..malas juga beli

duit raya
dah prepare sikit je tukar sekali dgn rhs aritu

kuih raya
ada dh beli tuk mak n dah buat kat umah.
nak tambah beli lagi ari jumaat ni tunggu dia lelong kat jln tar
hehehhehehe

tu jelah kot..taklah meriah sangat pun sbb aku dh malas campur ongkos pun kureng.hehehhe

No comments: