Thursday, October 1, 2009

hari ini

hari ini....
pagi tadi sampai lambat sket ..tapi still dlm waktu selamat.beser 7.30 aku dah kat sini
tapi pagi tadi 7.30 aku berjalan jalan lagi nak ke office..hehehe
arini saja bangun lambat sbb tgh peod lagi kan.baju pun dh siap gosok semalam,ada xtra satu lagi baju.,tapi memandangkan ari ni kena pakai baju batik a.k.a govnmt suh.so aku pun pakai baju batik.hahahah,kaler purple,baju ni baju konvo aku masa degree,kain ni kak ita yang belikan.eh apa kes lak nak cite pasal baju,heheheh
actually takde apa nak post pun sesaja je nak penuhkan blog,sbb dah lama aku tak menaip,asyik kopi paste dr web je kan..so arini nak cuba skill menaip yg di tinggalkan sebelum raya aritu,hehehehe
pagi ni ada miting kul 9 kat tingkat 23,miting yg dijadualkan sampai petang tapi wat sampai tengahari je,heheheh,sbb TKP kena g Putrajaya,tak kisah la janji dpt makan free..arini menu favourite aku ada...kerabu mangga.n udang masak merah..ehgheheh,.tetibe teringat mak rhs yg masak udang masak merah kalau aku dtg umah dia...


by text msg
rhs:katne?
sy:miting
rhs:aik ari ari miting?
sy:tukang jaga laptop je,heheheh
rhs:ok tgh test drive new model ni g Penang
sy:take care drive carefully




oh Perodua ada kuar model kereta baru ek...tungggggggguuuuuuuuuu

No comments: