Thursday, October 15, 2009

Kek Batik

As per nana request...setelah dipaksa paksa aku letak resepi ni

Resepi kek batik

1 ketul butter (aku suka pakai jenama buttercup)

1 tin susu (ikut la nak manis cemana)

1 tin serbuk koko(beser aku guna setengah tin dan aku hanya guna koko Van Houtan yang lain tak best)

250g Biskut Marrie (kalau agak agak lembik tambah lagi 2 -3 keping)

Cara-cara

Panaskan butter sampai cair

Masukkan koko setengah tin

Masukkan susu secukup rasa..kalau nak manis banyak sket

Kacau kacau sampai likat,

Pastu masukan biskut marie tu...kacau kacau

Pastu masukan dalam bekas ..tekan tekan bagi kemas

Dan simpan dalam fridge selama beberapa jam.....

Then siap untuk dimakannnnnnnnnnnnn…ni serbuk koko yg aku guna..ni butter aku guna butercup yang lain tak best

ni nama dia biskut marrie....

Hehehehehe,malu lak tampal resepi kat sini..

Tapi ramai org suke aku buat kan...

Alhamdulillah

4 comments:

Nana said...

makasihhhhh

Lynda said...

sama sama ..nanti buat bg aku ya

Nana said...

ape plak..aku akan mintak ko wat gaks..ahahahhaha

Lynda said...

ko kena buat juga