Monday, October 19, 2009

kenapa saya tulis blog????

ntah..saya pun tak tahu kenapa
kalau ikut history ...saya dah start since 2007..wah dah 3 tahun..
tapi lately ni baru aktif..last year hanya suam suam kuku...

kenapa ek?
start retrieve blog masa kat JB
waktu tu sab yang tolong retrieve kan blog nya...heheh
klako then macam macam aku letak kat blog
setiap inch yang aku wat aku paste kat blog
masa aku wat blog ni..aku rasa aku nak lepskan n nak cerita kan apa yang aku wat
aku kan takde bf so takde nak citer citer
takde adik nak bercerita citer gak...then aku kan sengsorg
so selain dr blog aku suke citer dgn bear aku...
so kat sini la aku luahkan...

bila org tanya..ko ada blog?
dgn yakinnya aku jawab ADA sambil senyum...
blog aku tah apa apa pun..aku citer pasal diri aku je
n benda benda yang aku suke...:)cth:rhs ,shopping etc..hehehehhe

then bile org kata rajin ek ko wat blog?
aku jawab ENTAH aku wat je tah apa apa pun hehehhe
aku rasa nak tulis aku tulis kalau aku malas tak berusik la...
lagi satu skrg ni tgh mood ada kan..aku tambah la apa apa yang patut
lagipun sbg hobbi kot

tapi fara kata dgn blog ni kita boleh blajar skill menulis dgn baik
ya meh?tapi aku rasa betul juga kot
ada la n3 aku yang berjaya buat org nangis sedih,lucu,gembire n menyakitkan hati org
n aku pelik n3 yang aku rasa gembire je yang jarang aku tulis dan khabarkan sbb aku rasa
"perasaan gembira tu susah nya nak dihuraikan dgn tulisan"
sbb perasaan gembire yang aku rasa aku kedekut sket..aku nak simpan sengsorang..
heheheh ..kan yang..ops...nanti org muntah darah...

selain dari tu
dgn blog juga
aku dapat kenal kehidupan
dgn share ilmu dgn org dan menambah ilmu yang org tak tahu
disamping itu saya dapat (apa ayat skema ni) menambah kenalan
mmmmmmmmmmmmmm...

then aku pun tak harapkan org baca blog aku ...tapi
bila aku tgk ada follower tu.rasa macam happy sekejap..suke suke
....hehehe..
apa yg korang baca ek sebenarnya?

by the way
"Happy blogging to everyone"

what say u?

No comments: