Friday, October 30, 2009

takde tajuk

Citer ari ni….semalam sampai umh around 9 pm.g umah angah then amik mak balik umah..penat gile,.pas mandi tgk kaseh tercipta dan mata pun dh kuyu…nite mom..takleh borak lama walaupun citer kaseh tercipta tu agak best sbb ada nasha aziz kan..huhuhu…send msg sama tu rhs

Sy:“Nite dear…penat tak hengat”
Rhs: ‘ I kat gurney,kedai mamak..awal tidur?”
Sy: “aah..nite again”
Rhs” “ok,sampai hotel I sms u”


Dah aku pun di awangan dah sampai mana ntah….12.30pm

Rhs: dah tidur?
Sy: yup…since 10 pm..
Rhs: awalnya


Aku tahu ni cite cite nak pancing suh aku borak la ni…ok lah aku layan aku layan sampai kul 3.00 pagi dgn alas an tak leh tidur berubah tempat..

Sy:Dear,.u bukan tidur hutan or felda trolak macam I ok..u tidur cititel penang…
Rhs: heheheheh...

Then this morning aku bangun dgn jaya nya kul 6.45 tuk subuh..kol dia dah bangun pun..bukan nak kejut org..hampeh..then aku tidur balik sampai la kul 10 pagi..bau nasi lemak masuk kat idung...best best..tapi tetibe dgr org gelak ketawa ramai ramai...
Cis mak buat mesyuarat dapur rupanya..terpkasa la aku tidur lagi..segan doh nak kuar dah kul 10..tu kalau bangun lalu depan diorg baik nya kena perli ..anak dara bangun kul 10..peduli apa aku..semalam pun aku tdo kul 3.00 pagi..ha sapa nak jawab????

Then bangun tdo ..mandi..angah call ajak g genting..sory la sis..pancet..arini nak kemaskan diri n nak g kedai jap..aku kuar ngan mak g imigresen buat pasport mak..aku nak bawa dia g obersea senang nanti..tkde la asyik aku je g kan..then aku g cuci rambut..janji aku dgn rambut sebulan 2 kali antar salon..cine tu byk kali nak potong rambut aku,wt rebonding..kimsalam kimsalam...takde maknanya..rambut aku mahal tau..aku syukur sgt dpt rambut camni..sayang gile...

Arini dapat call dr D n yuyu...

D ajak datang umah dia esok...birthday topek..laki dia

YUYU...ajak wat bisnes..ok akan dpkrkan agak menarik bunyinya....

Then aku call Rafizal..abang ana...bgthu RHS kat sana

Then he ask the same q to me

Rafizal: “bile ko nak kawen?”
Sy: jap g QA ko dtg ko tanya soalan tu kat dia ek...


Heheheheheheheh

RHS touch down KL at 6.00pm...rindu awak la….

Sy:kat mana?
Rhs: Hotel,penang lagi
Sy:takpalah
Rhs: kenapa rindu ke?
Sy:takpun…
Rhs:saya rindu awak…
Sy:saya pun
Rhs: org Tanya tadi taknak jawab..ni baru terheggeh heggeh nak caakp..
Sy:suke ati arr,,janji org ikhlas
Rhs: takde wrong timing
Sy:gedik....

No comments: