Friday, October 16, 2009

"Wajib Tayang"

best bangat
wajib tayang

hehehe..siapa yang dah tengok cerit ani mesti faham tajuk n3 aku kali ni
last nite pergi tgk cerita ni dgn cousin aku D...
ada beberapa scene menarik dlm citer ni mengingatkan masa zaman kecik aku...

:)
dulu masa aku sekolah rendah..abah n abang lang aku pun wat perkara yang sama macam papa dom ni wat hantar n amik aku balik sekolah,setiap hari without fail.kalau abah aku tak dapat hantar dia akan minta abg lang aku antar waktu tu abg lang sekolah menengah aku sekolah rendah,dia mesti hantar aku g sekolah dulu baru dia g sekolah,,tapi abang lang kata dia suke je antar aku g sekolah sebab masa aku darjah 1 aku sekolah pompuan assunta convent so dia leh jalan slow slow tgk pompuan walaupun waktu angkat beg aku yang berat..GATAL.pastu bile time rehat dia akan datang kat kantin tolong aku belikan makanan..dia kata aku pendek nanti kena tolak tolak ngan org,.tapi kalau dia tolak tolak ngan org takpa lak?tapi dia kata takpe sekolah aku sekolah pompuan...NGOK.ehhehehe..tapi ada bagusnya juga,,bile org tanya..aku jawab abang aku ada.,abang aku buat,abang aku amik..takpun abah amik..abah ada..abah semua nya abah n abang lang..hehehe...
sepanjang zaman sekolah rendah aku tak pernah g rombongan sambil belajar ke negeri negeri mana mana tah..alasan abah aku..cakap je nak g mana abah bawa..so tak payah la ikut rombongan tu..tapi memang betul pun..setiap kali abah outstation aku mesti ikut..selalu je ponteng kelas..suke suke

No comments: