Friday, November 27, 2009

birthday saye ek???


ya saya sgt suke bear
.
.
:)


senyum senyum
joget joget
opssssssssss
raya la mana leh joget joget
tapi arini birthday saya
suke suke
tahun ni birthday saya sama dgn raya aidiladha..
so 2 wish in 1 day..heheheheh



apa saya buat ari ni.....


ari ni raya.......mak masak nasi dagang ,rendang n ketupat
saya?????
arini terlepas semayang raya..ehhehe..subuh apa tah lagi..
hampeh punya org..gara gara dapat sms dr maxis


Panggilan suara percuma dr maxis ke maxis pada 27/11/09


so????
ehhehehe..since 12.00am bergayut dgn RHS till 5.00am...
.ehheheh..
L've u la dear
.


so bangun dgn keadaan bersalah..
nasib baik mak tak marah..
hehehehe
pergi kat mak n mak ckp happy birthday...
heheheheh
arini malas nak beraya..
duk umah belek belek album..

sambil gayut dgn RHS lagi..kata free
ehheehhehe
with along masa baru lahir....atas katil..kat melaka..with fara n ila
ngan abah masa angah kawen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

for this birthday
saya nak apa ya...
mmmmm..cakap dlm hati je lah,,
ehheheh

semoga apa yang saya inginkan tercapai..
amin

last nite:

rhs:dear,i rasa fone i kena blok esok
sy:y?
rhs:dah terover guna ni
sy:thats y i prepare prepaid line..ehehe
rhs:so i wish siap siap la ya
sy:but im waiting ur pic after solat esok..ehheheh

today...

im waiting wishes from rhs

rhs:i dah penat jalan satu melaka nak bayar bil ni semua tak boleh...
sy:public holiday la dear..sapa nak keje pun
rhs:ala aaaaaaaaaaaa
sy:padan muke sapa suh tak bayar semalam
rhs:semalam i tidur..ish dah sampai tahap nak g beli prepaid dah ni..
sy:hehehe..arini tak balas sms i merajuk..hhhahahaha

sms using rhs mum number..

happy birthday dear...

:)

"beaming n blushing"heheheheh

2 comments:

Lovely Emy said...

Happy birthday to u :)

semoga panjang umur & murah rezeki..

God bless u ya.

Lynda said...

thanks emy...