Tuesday, December 1, 2009

mmmmmmmmmm..

having a friend working as an engineer in automobile industry memang membuatkan sy sakit hati....
semalam back from melaka singgah kat shell.
rhs:camana bawa kereta ni.angin tayar takde ..(sambil keluarkan lampu suluh dr beg ajaib)
sy:tak perasan ..rushing tadi
.
.
.

sy:check apa kat tayar tu
rhs:break pad
.
.
rhs:ish..ni tengok ni apsal stereng ni camni ni
sy:mana tahu takde ubah apa apa pun
.
.
.
rhs:ni apsal gegar ni
sy:sinchan ni joget joget (sambil tunjuk patung sinchan kat atas dashboard)
.
.
rhs:camana kata kereta ni takleh lari..ok je 120
sy:tidur dulu ek,sampai KL bagitahu....
rhs:org kalau tak tau tak bising,dh tahu org bagi nasihat la,itu pun tak nak dgr
sy:ya lah dear i know u kerja kat p2,ingat suke suke i kawan dgn u

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

semalam balik kerja saya ke......:)
then balik semula ke KL
ya memang kerja gile
tapi saya suke
saya suke bila sama dgn die
heheheh
sengal.poyo.bengongkalau yati tau mati aku...
:)
tapi aku hanya buat apa yang aku suke kan
tak salah kan
aku buat ikut kata hati aku...
ehhehehe
:)

2 comments:

bb7ady said...

oi. deting ngan cinte hati ye. hik hik.

Lynda said...

heheh..hai nina..":)"