Tuesday, December 29, 2009

saya kat umah..eheheh

hhehehehehe
aku percaya dgn apa org kata
"buat baik dibalas baik dan buat jahat di balas jahat"
heheheheh
kenapa ek?
bukan apa semalam..aku apply cuti sbb nak ngabiskan cuti rehat aku
yang ada lagi 2 hari
sbb kalau aku tak guna dia akan burn
tapi direject oleh bos
dgn alasan takde org nak jaga opis
sbb bos bos yang lain cuti
so aku kena jadi bos on this week
aku akur
takpalah bos
saya jaga la opis ni
dgn perasaan yang berat
aku bukan nak pun cuti
tapi sayang doh cuti aku kena burn
nak jadikan citer arini aku kena sakit mata
n aku g spital jumpa ana tuk amik ubat
n aku msg bos
"saya g clinic sakit mate"
bos:"masuk opis tak?"
macam tak je,conjuntivitis kang berjangkit satu opis
bos:"ok take care"
n
secara officially n otomatiknya,.,,.,
aku cuti sampai next year
hahahhhahahahahah
suke suke
joget joget

2 comments:

Elyn said...

i lolike..hihihi..
epy new yaer linda..semoga thn dpn bertmbah best...!!keje best, life best..RHS best..joget-joget..eh?

Lynda said...

ehehheeh,..aah elin hopefully next year leh joget joget kat opis hari hari.heheehe