Wednesday, January 20, 2010

semalam yang hangat

hehhehehe
tajuk tak ingat...
samalam saya buat kerja gile
akibat kebosanan melampau di opis..
tapi segalanya telah di plan
heheheheh
ditambah dgn ajakan dr rhs yang sengal
menyakinkan dan memberanikan diri buat kerja gile
heheheheheh
pagi semalam saya masuk opis seperti biasa awal sket kot..kul 7.somethin dah sampai opis..
then around 9.
.
rhs call..
.

rhs:nak ikut tak?
sy:mmmmmmmmmm..nak
rhs:berani tak?
sy:kot..bagi masa 5minute
..
.
.then saya kemas barang then gerak ke batu caves
hehehhehe
.
.
kami pergi mana?
hehehehe
balik pahang with rhs
suke suke..
balik mentakab with rhs...mcm mimpi je.... dalam kereta takde kerje..
hehehe..rhs ..:)

gambar perut

gambar perut lagi
bertolak kul 9 lebih sampai mentakab kul 11
hish lambat tul org tua ni bawa kereta kalau aku dah sampai awal dh..
heheh
berkobar kobar nak balik umah
sampai je mentakab,.aku bawa dia round bandar mentakab..
hehehehe
.
.
rhs:eh kampungnya..hutannya
sy:oit..apa kutuk kampung org ni
rhs:nasib baik duk melaka bandaraya hahahahahh
.
.
lantaklah janji aku suke umah aku,...
lepas tu terus lepak kat kfc..
actually mak aku takde kat umah sbb diculik abang aku
so tak dapat bawa g rumah
so lepak kfc je bawa rhs jumpa angah aku...dan makan kfc dgn free
hehehehe
after that hantar rhs g temerloh
sbb dia ada kerja kat perodua servis center temerloh
then aku balik umah tidur
heehhehehe
.
.
sy:apa apa call ek..nak tidur
rhs:itu jelah kerja dia..
.
makan makan
:)



borak dgn angahperut yang dah kenyang
then gerak balik kl kul 7 lebih sampai kl kul 9 malam....
kelisa rhs

then sambung lepak kat bawah umah rhs..
sebab kereta saya park kat umah rhs
rhs...saya sayang awak boleh?

sekian cerita semalam saya
harini rhs g kuantan
nak ikut???
hahahaha cukupla sekali saya ikut awak ya sayang

5 comments:

Elyn said...

tajuk mmg tak hengat nye..hehehe...
syOk ar dpt jln2 bersame org tersyg..aku pon nk..tak tau bile..sedey...

Aleiz said...

oitt...patot la..gile tol keje.huhuhu..
oit cik elyn: ape maksud ko pon nak, tatau bile??selame ni tak gi jalan2 ke?huhhu

Lynda said...

elin:hahahaha..ko bukan hari hari ke....
ziela:semalam mmg yang paling gile aku buat..atas dorongan dr princess..hahahahha.sbb sebelum ni dh buat dgn princess.heheheheheh

Aleiz said...

wahahahha..princess la ajar ek?huhu

Lynda said...

ahhah.mati aku kalau pu3 baca