Monday, February 22, 2010

derma darah

ni pengalaman pertama aku derma darah
hehehe..memule aku tak leh derma..sbb tinggi sgt mungkin sbb aku neves lebih kot..hehehe
pastu suh rehat 15 minut...then dapat..ehhehehe..tara buku derma darah
snap gamba
hehehehe.bukti
dpt 1 beg

saya darah jenis B

JENIS DARAH B
Sempoi! Itulah ungkapan yang paling rapat dengan anda. Anda lebih selesa dengan kesederhanaan.
Dalam perhubungan pula anda adalah individu yang terlalu jujur dan lebih gemar berterus terang dalam apa jua perkara. Dalam melaksanakan sesuatu tugasan yang diberikan, anda lebih gemar melaksanakannya dengan cara anda sendiri.
Anda adalah individu yang kreatif dan fleksibel, mudah bagi diri anda untuk meletakkan diri sendiri dalam apa jua situasi mahupun kelompok golongan tertentu.
Anda adalah individu yang bijak bersosial. Namun ada kalanya sikap anda yang gemar berdikari dan tidak gemar meminta bantuan orang lain itu, mampu mendatangkan masalah buat diri anda dan sekali gus memperlihatkan kelemahan pada diri sendiri. Anda harus ingat bahawa, tidak semua perkara kita boleh menyelesaikannya secara bersendirian.


sekian terima kaseh..

5 comments:

Aleiz said...

adoiiii!!! byknyer..mau pitam aku tgk darah dlm beg tu,

Aleiz said...

adoiiii!!! byknyer..mau pitam aku tgk darah dlm beg tu,

Lynda said...

ahhaha..dia amik 450 tau.best

Naughty Adam said...

gud2..

Lynda said...

wah adam back..hehehe