Tuesday, March 30, 2010

Hailam Kopitiam

last nite..teman rhs minum
kat sini.
dia baru sampai dr melaka
saja nak minum lepak lepak...
10.30 call n terus ajak g kopitiam ni..actually tak pernah g sini
saja nak try
sama je kot dgn kopitiam yang lain
hehehheheh
with his menu..air apa tah..cam cam malican..
ehehhe..teh cam

hot choc saya dgn en rhs yang sengal...

saya nak tgk awan dania la
dah la episode akhir...:(
nampak kelisa kat belakang.
.ehehhehe
:)
sy: (sambil pandang klcc) KLCC malam malam tutup lampu ek?
rhs:nak bagi hint nak balik ke?(sambil tgk jam)
sy:ahhahahaaha
rhs:esok pun kerja kul 8
apsal banyak gamba awak ni?
sbb saya rindu awak kot...
hehehheh

semalam mak dia bagi saya mangga n kuini..
ehhehe

masuk masuk je kelisa dah berbau
saya:wah bau mangga
rhs:huh penat org bau ni dr melaka sampai sini tau
saya:thanks..sayang mak awak..
heheheh

1 comment:

Aleiz said...

ha???ko lepak ngn die kee??