Wednesday, May 19, 2010

ketentuan

just read from ecah blog regarding yin yang....


aku setuju sangat...
aku pun sangat bukan diri aku semenjak 2 menjak ni..
semenjak dia kata time is running up...
hidup jadi tak menentu
apa yang buat jadi serba tak kena

xcdent...
aku akui xcdent aritu mmg sbb kecuaian dan aku hayal
at that time terdengar lagu "matahari"
aku tak suke lagu tu..
dan aku tahu dia suke lagu tu..tapi he say not bcoz of lyric but bcoz of melodies
tapi series takleh dgr lagu tu
sakit sangat

aku nak lari dari semua ni
tapi itu bukan jalan tuk lepaskan diri
hidup ni panjang lagi..bukan hidup untuk esok
tapi hidup untuk masa depan akan datang dan lagi dan lagi
semua kena tempuh semua kena harungi

tapi...............
dah penat utk semua ni
"ALLAH takkn bagi kita dugaan kalau kita tak boleh buat kan.......

2 comments:

Byzura Mj (By) said...

ye la...jangan la sedih sgt

Lynda said...

mmm..ko faham kan zura