Sunday, June 27, 2010

Dear Diary

1 month on me....

after know that thing..hidup aku jadi tak tentu arah...
decission to love or to not love him
aku tau.. mmg jawapannya lepaskan dia..dia bukan terbaik untuk aku...
tapi hati ni jahat degil n sayangkan dia...huh..sakit

after a day..

counting the dat he were leave me alone after that thing...
ya dia akan tinggalkan aku
so sblm dia tinggalkan aku ...aku yang kena tinggalkan dia dulu...
mampukah?ya aku kena kuat..kuat untuk semua ni...
dia kata dia akan tolong aku
tolong apa?tolong untuk lupakan dia?
dia kata dia sayang aku takkan tinggalkan aku...
sayang untuk apa?sampai bila?
kenapa benda ni semua terjadi

.........................................................
after 2 years love,date n everythin happen...
aku tahu pasal benda ni
ya 2 tahun 2 tahun ditipu...
after all...aku tahu dr org lain
bukan dari dia
alasan????
"dia tak bersedia untuk bagitahu..takut aku akan tinggalkan dia"
so aku kena stay dgn dia lagi?untuk apa?

now..............
im alone...
tapi he still sms,call to know what going happen about me..tapi untuk apa?
dia sayang aku lagi?????
untuk apa?

2 comments:

bb7ady said...

cc,

toksah layan dia dah.. cukupla sekali dia tipu.

adelah elok kalau dia lost contact ngan ko teruss. Jgn buka ruang & peluang utk dia.

mmg susahhh.. tapi ko kena pikir pasal diri ko jugak, pasal hidup ko, masa depan ko. Dia tu mmg dah tentu ade hidup dia sendiri skang kn.

pls, jgn bagi dia kacau idup ko lagi. ok

sekian.

Unknown said...

beb..
aku tau ko sakit..
utk 3bln pertama ni..mmg agak sukar..but ko kena kuatkan hati..
time ni la ko kena cari kawan2..utk ko lupakan die..

n ko kena lepaskan die..
lelaki beb..bagaimana pon ko sygkan die..die sygkan ko..tp korang xde jodoh..n ko kena pk, y die pilih org len..bkn ko..die sgt pentingkan diri die..

lepaskan die..
insyaAllah..ko takkan sakit..:)