Thursday, July 22, 2010

Buat Aku tersenyum

semalam balik kerja plan nak g umah ecah
nak amik barang tah berapa kali punya plan tak jadi jadi
aku balik 4.30 singgah bdr sri permaisuri jap
konon nak g money changer tukar duit china ngan hk tu
tetibe tutup lak then lari g midvall
pergi midvall dalam masa tak sampai sejam
dah dapat tukar RM119 banyak tu..hehehehe
then baru kul 5.30
ecah kata dtg umah dia kul 6 lebih awal lagi
tak tau nak g mana then balik umah ana
6.15.....
then ana ajak g pasar malam kat area umah dia
dan akhirnya tak g umah ecah gak...ahahhahaha
uish susah betul nak menyampai ke puncak jalil tu
:P..later la amik barang.ehhehe
eh apa kena mengena dgn tajuk..?
oh ya skrg ni aku suka lagu ni tatau kenapa...
aku dah donlod semua lagu sheila on 7 kat pc ni ha..
heheheh
selamat mendegar...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Buat Aku Tersenyum
Datanglah sayang,
dan biarkan ku berbaring
Di pelukanmu,
walau untuk sejenak
Usaplah dahiku,
dan ‘kan ku katakan semua
Bila ku lelah tetaplah disini,
jangan tinggalkan aku sendiri
Bila ku marah,
biarkan ku bersandar,
jangan kau pergi untuk menghindar
Rasakan resahku,
dan buat aku tersenyum
Dengan canda tawamu,
walaupun ‘tuk sekejapKar’na hanya engkaulah,
yang sanggup redakan aku
Kar’na engkaulah satu-satunya untukku,
dan pastikan kita s’lalu bersama
Kar’na dirimulah yang sanggup mengerti aku,
dalam susah ataupun senang
Dapatkah engkau s’lalu menjaga ku
Dan mampukah engkau mempertahankan ku

No comments: