Sunday, July 18, 2010

i luv HK

sedar tak sedar dah seminggu lebih aku back dr trip hari tu
tapi terasa macam feeling kat sana lagi
seriusly HK best bangat
hehehehe
aku teruja kat sana
lagipun HK salah satu dalam wish list place aku
aku tatau kenapa aku nak sgt g sana and rasa nak duk sana
:)
mana tahu satu hari nanti kan
2 tempat yang aku suka masa aku g sana instead of disneyland
avenue of star..aku suka tgk bangunan lampu lampu ni dr tebing avenue of star ni
udara dia pun nyaman je
tepi laut kan
dan dr sini aku dapat tgk the peak
rasa macam tak sangka sebelum tu aku naik the peak then skrg aku kat bawah yakni avenue of star dan tgh memerhati ke arah the peak..teruja sangat..dan sangat cantik..
the peak..siang pun cantik,malam pun cantik
malam lagi la
walaupun penat bila aku tgk semua ni aku lagi rasa teruja
"cantiknya Hong Kong"
seriusly aku jatuh cinta dgn Hong Kong

2 comments:

Gebong said...

i LOVE hk too!!! i love the lights, the streets, the fast-paced life, the escalators, everything!!

Lynda said...

yup..best kan HK.everything best.rasa mmg nak duk sana..insya allah