Saturday, September 18, 2010

Cerita Raya Saye:day 6-ke Besut tuk weding ijan

hari rabu tu aku half day then terus shot balik pahang
amik mak kat umah then ke jerantut amik along
sampai jerantut kul 3 lebih dan terus g besut
lalu kot gua musang yang horror tu
penat seh
tapi aku berjaya drive solo
kire dr kl sampai lah ke besut
sampai besut
penat tak hingat sampai tak larat nak jejak lantai
bayangkanlah aku drive dr kul 1.00 tghri sampai lah kul 12.00 malam katt besut mau tak weng pala aku..
tapi sampai sana terus segar
bile jumpa diorg
hehehe
so xtvt malam tu ialah
beserlah
pakai inai ngan betul betulkan hantaran..
ila tgh pakaikan inai kat ijan
pengantin dgn uncang teh di mata..konon nak elak mata jadi bear la ni.heheheh

ni hantaran dia
tema:purple n hitam..lady gagap
lagi dan lagi

No comments: