Tuesday, September 28, 2010

Midval with cik pu3


semalam balik kerja pu3 ckp dia bosan

aku pun sbb wekend baru ni tak balik n tak jenjalan sgt pun

hehehehhe

then kitorg decide nak g makan makan

ehheheheh

then ke midvall

hehhehehe pu3 with sizzling yang tak sedap katanya dan mashed potato yang sedap dan fries


:)

ni menu aku...korean cuisin tah apa nama dia..mulanya nak makan tomyam..dah melarut g makan ni lak..tak sedap sangat,.so takyah beli lagi

lepas tu kitorang tawaf satu midvall pu3 cari purse dan aku cari teddy bear..bear lagi dan lagi




then jumpa bear kaler ni
saya nak boleh?

2 comments:

Suzie Ahmad said...

ko mcm ank aku la suka sgt ngan bear. kt umah dh mcm2 jns dah.. tp sume bear kene yg berbulu.xde bulu dia xske.. aku ade bear color ni.. bear KOALA anak aku nyer hehe....

Lynda said...

anak ko bagi tak kalu aku minta?hhhehehe