Friday, September 24, 2010

Triffle the second

semalam xtvt wat triffle lagi
heheheheh
location:umah yo n dania
ahli ahli:ecah,yo ,dania n akuk
hehhehebahan bahannya...xtvt potong chesse cakelapisan pertama....hasilnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
suke suke
triffle ni tuk pot luck jamuan raya UNIT LATIHAN.eheheheeh
ni masa wat triffle tuk yo n dania lak
persaingan triffle aku tadi..marble cake... buah peach susun susun
"oooo ko nya triffle ko susun cantek cantek..aku punya ko buang buang je strawbery tu ek"

lapisan lagi dan lagi..
hasilnya aku tak amik gambo
sbb aku dah ngantok...
hehehehe
p/s:thanks to dania n yo ...tolong aku n tumpang umah wat triffle..thanks to ecah gak..peneman walaupun ko collapse paling awal.heheheheh

2 comments:

Anonymous said...

ko sengaje tido kan? dengki tanak amik gambo triffle kitorg yg meletops!

Lynda said...

hahaha..ko kata nak letak whiped cream tapi tak beli lagi..cemana?????