Tuesday, October 19, 2010

Kisah Sofa

semalam balik kerja janji dgn mira nak g beli sofa...sbb terpengaruh dgn iklan kat paper last sunday masa kat spital tgk abah ..tunjuk gamba sofa kat mak..heheheh..mak kata beli la..then semalam call mira nak minta tolong dia..sbb aku tahu dia je ada kereta besar..super duper yummy
then perjalanan diteruskan g umah mira kat pantai dalam n gerak g dunia perabot kat desa petaling tu..then sampai kat kedai dah nampak sofa idaman ni...tetibe
sofa yang diidamkan ni takleh beli lak..dia kata kena order n tunggu 3 mingu..gile apa..sekali tu dia kata kena caj dgn kos penghantaran RM110 abes tu kalau sofa tu RM69 + rm110 dah bape nak tunggu lagi 3 minggu kan..bunguk..baika ku g beli kat kedai perabot apa apa hantar terus kat umah takyah nak pikul lantak la beribu pun...bodoh je..advertising je gempak...geram je
rasa nak makan sofa je semalam...abes si mira gelakkan aku dah la semalam beria aku call dia minta bantuan naza ria dia yg gedabak tu,..bunguk
akhirnya aku g makan kat kampung baru bersama sama dgn cik by,...puas hati aku banje korang makan dr aku beli sofa konon konon harga 69 henget tu kan

2 comments:

Suzie Ahmad said...

Cavenzi tu ade byk cawangan la cc.. kat ampang ade.. kat wangsa maju ade.. kat balakong ade.... mak aku pun suke bli kat cavenzi murah & berkualiti... tp kene cpt sb cpt hbs..

Lynda said...

tapi aku nak cash n cary dia tak bagi