Monday, October 11, 2010

ten-ten-ten

Semalam mesti org sibuk sibuk pasal tarikh ni
Aku?
Semalam n weekend ni aku g kuantan kenduri kawen ijan then baliknya pergi kenduri bertunang si by kawan aku tu..otw back semalam banyak kenduri kawen sepanjang jalan.macam macam kaler anyway congrate to all ya,,
Tapi aku taknak cerita pasal semalam nak cerita pasal arini

Arini sampai opis agak awal..tak la awal mana but half n hour la kul 7 dah tercongok kat bawah depan lif…then bile tekan button lift..apsal lampu tak menyala ni?
Pastu pandang kat akak guard tu

“kak apsal lampu kat lift ni tak nyala?”

“ha yak e?”sambil pegang walkie talkie..

Dalam atie aku..takkan rosak kot…gile apa opis aku tingkat 23..naik tangga sampai 23????gile apa


Lift sebelah tu lak sampai tingkat 15 je selebihnya kena naik tangga…gigih aku g opis arini naik 8 tingkat nak menyampai ke 23…buduh tul

Ni aku tgh pikr nak g makan cemana ni..dah turun takkan aku naik nya..