Tuesday, November 2, 2010

Meja saya hari ini


semenjak dua menjak ni memang malas nak apdet blog
takde idea kot
biasa nya aku apdet berdasarkan apa yang aku buat dan apa yang aku tgk
but lately ni takde menda kot
cume...kerja kerja dan kerja
dan balik rumah sbb abah tgh sakit
dan ..................... benda yang bukan bukan..:) i have to face it once i choose to do that kan..lantak la org nak kata apa...and hari ni saya sangat la banyak kerja dan sangat la malas tuk buat kerja tu n tak tahu nak start yang mana dulu...n conclusionnya....ni lah meja yang sgt berselerak...
siap ada calculator...im not a banker anymore ya..heheh..but calculator tu since kerja kat eon lagi..ehhehebut saya sempat nak apdet awak tau blog di temani cik teddy di sebelah tu

dan cik sleepy yang tak abis abis tidur..
:)

2 comments:

Suzie Ahmad said...

hehe kepenuhan meja ko xleh lawan ketinggian document kt meja aku huhu....aku tenggelam didalam ketinggian doc ats meja aku.... heheh...

Lynda said...

yang lain aku dah buat 5s..ahahhaa