Wednesday, November 24, 2010

Mohabbatein

cik farina cantek...
saya suke part ni..hehheh
Pernah tengok cerita 'Mohabbatein'? Dalam cerita tu, watak Shah Rukh (Raj) terus mencintai watak Aishwarya Rai (Megha) walaupun Megha dah mati. Kenapa? Sebab, KATANYA, cinta itu tidak bersyarat. When we fall in love, kita tak tetapkan tarikh luput, cinta ini hanya berlaku sekian-sekian waktu, or under certain terms and condition. Kita cinta kerna kita cinta. Semudah itu. Raj tak tetapkan syarat yang Megha harus hidup untuk dicintai. And so he continued to love her, even long after her death.

4 comments:

Byzura Mj (By) said...

erm cite ni mcm cite aku :P. tp aku shah rukh khan la..hahaha

Lynda said...

kire ko jadi cikgu muzik la kan?????

f a r i n a said...

hahaha aku suka gak part tu. it wasnt exactly what he said tapi lebih kurang la, dari apa yang aku ingat. Tengok pun time raya aidilfitri tu hari!

Lynda said...

dalam banyak banyak citer aku suke citer ni..tatau napa..suke lagu lagu dia