Saturday, January 15, 2011

Rasa Hati Saya

kata orang jangan bermain dgn api

kelak akan membakar diri

tapi

kata orang pengalaman adalah guru yang terbaik

kalau kita tak mencuba manakan kita merasa

ye tak?

:)

bagi saya

sekarang saya dah mencuba dan sekarang saya dah merasa

rasa?

apa yang kita rasa tak sama dgn apa yang orang rasa

rasa garam itu masin.rasa masin saya tak sama dgn rasa masin dia

sampai bila bila pun kalau nak describe tentang masin garam,masin tu macam ni

masin tu macam tu...melainkan si bertanya itu sendiri letak garam kat lidah dan merasa

masinnya.

tapi, saya tak menyalahkan sesiapa sebab saya memilih jalan yang ini..rasa sedih rasa gembira

semua rasa masam manis ialah tanggungjawab saya..saya yang memikulnya.

'take a bit of my plate, chew, then you talk'. ~Hlovate dalam Rooftop Rant

Rasa dulu baru tahu. Buat dulu, baru cakap. Titik.

No comments: