Monday, May 23, 2011

random

1-saya plan nak g surabayatapi org lain yang pergihuh..saya tunggu souvenier tau.

.

.

.
2-arini dtg kerja dr semenyih,sbb smlm g kursus kat kajang dgn yati..tanpa pengetahuan family sayaehhehehe..saja je.salah ke?

.

.

.
3-arini sampai opis check UPU tuk anum,alhamdulillah dia dapat politeknik

but dkt terengganu

heheheheh..makan ikang lah kita pasni

padan muke..takpe later leh achu bawa nenek jalan jalan sana ya

.

.

.
4-arini settle kan kerja yg tertinggal sebab esok last day kat opis.

.

.

.
5-tadi call mak.mak bgthu abah baru balik dr klinikjari dia yang kelingking lak kena jangkitan kuman.drpada jari telunjuk

so dah merebak ke sebelah..jari dia dah hitam..then abah nanges.tadi call mak.mak pun nanges

tapi minggu ni x leh balik lak,sbb ada hal,rasa cam nak balik skrg je.call kak ijah suh dia balikcall abang lang tak angkat lak,abg nuar pun sama,..mmmmmm..camna ek,tadi bile mak nanges hati saya sebak.

.tadi saya kata kat mak,balik minggu depan lah ya,..tetibe mak kata"balik minggu depan nanti abah dah takde..terus saya menjerit..."mak ni,,jgn la cakap camtu"

.

.

.

:(

No comments: