Tuesday, July 5, 2011

Victoria Secret

masa yati memula cerita pasal lotion dia nak abes

aku punterpikir

apsal la yati kecoh sgt nak cari lotion ni

mmg la bau dia best

beli je la kat kedai

takkan la kat klcc or pavilion pun takde kan

rupa rupanya

kedai dia mmg takde ek kat luar selain kat epot

so masa odw nak g sabah aku jumpa la kedai ni masa dah masuk kat tempat menunggu tu

aku pun terus call yati

then dia tak angkat lak

sms pun tak jawab

then bile dah sampai sabah

baru yati return call then tanya kenapa

aku kata la aku jumpa victoria dia kat epot..terus suke minah tu

then balik dr sabah aku pun belikan tuk dia

hehehehhehe

best arr bau dia yati

ehheheh

then aku beli body mist tuk anum.hadiah tuk dia nak g dungun

aku punya?????

next time la beli...sbb aku dah jumpa web ni

later

mari menghabiskan duit yang takada..

:)

2 comments:

Aleiz said...

lebih kurang je ke price die?

Lynda said...

aah,lebih kurang je..mahal singit 2 je