Sunday, April 29, 2012

Residence Hotel @ Uniten

kerja saya last week outstation di Residence Hotel @ Uniten.
actually bukan saya yang pilih hotel ni, kang nampak bias lak
mentang mentang la ko student UNITEN then kursus pun ko nak buat kat sana kan,
frankly speaking saya tak pernah buat kursus kat Pahang,yang sebenarnya saya orang pahang.
saya lagi suke jelajah negeri orang dari jelajah negeri sendiri..ehehhe
bukan taknak majukan negeri sendiri..tapi apa salahnya tengok negeri orang kan. Residence adalah
pilihan kawan opis saya...masuk uniten dgn perasaan
bangga..then bila sampai lobi dia.....wahhhhh.serius sepanjang saya belajar sini saya tak penah masuk hotel ni..ehhehehe.meh tgk bilik.





toiletris dia

  air mineral dlm bilik seminar

puas hati,bilik dia sangat best dan silalah pergi lagi ke Residen hotel @ Uniten

No comments: