Thursday, September 20, 2012

harry potter exihibition

last week masa kerja kat JB saya sempat masuk singapore nak tgk menda ni
,

harry potter the exihibition


gambar curi yang clear sangat..takut gak masa tu,tapi ni je yang berjaya

kat luar pintu masuk...flying ford anglia

da ticket..ticket berharga $24 but saya dapat less 10% sbb saya guna sand rewards club card then dapat harga $19.20

 marina sands rewards club


camna dapat kad ni?masuk je kat marina tu kat kaunter pertanyaan yang ada tulis marina sands rewards club and daftar kat situ for FREEE..FREEEEE okeh..dan dia akan amik gamba kat situ juga,,after that boleh guna kad ni kat dlaam marina tu dan boleh dapat discount and rewards juga...macam saya dapat 10% untuk Harry Potter exhibition...hehehe. Actually saya dapat info pasal kad ni masa jalan jalan kat area marina tu..ada sorg pompuan cina ni datang n nak wat survey pasal marina..so dia kata makan masa 10 minit...saya pun ok je..then dia bagi IPad untuk jawab soalan..after that dia bagi saya 1 ticket FREEEEEEEEEEE untuk naik Skypark Marina...:) bestttttttt 





No comments: