Sunday, February 8, 2009

Car

Aku pun tak reti sgt nak cerita bab ni..tapi bila aku tgk org gile gile sgt pasal benda ni aku pun terfikir dh lama rupanya aku ada menda ni dah bertukar ganti pun,,kalau org setia pada yang satu aku ni ha dah masuk yg ke empat,,,bukan la kata tak setia tapi ada sebab sebab tertentu bila kita buat tu kan...ha meh sini aku senaraikan kereta yang aku pernah guna,




First aku dapat lesen kereta masa tu aku first year kat UNITEN,abah aku beli kereta ni,




kancil ex 660 CAR9160 ...pastu dah lama sikit beli yang kat bawah ni lak


kelisa 1.0 WKC4367,pastu masa masuk degree ,aku guna yang lain plak

Satria WFU5210 ,yg ni mula dia kaler hijau,pastu ak cat dia kaler hitam....

Lastly sekarang ni aku guna yang ni lak


WHX6483

Ha yang ni wanabe...ntah bila nak dapat ntah..heheheh,tapi org kata kalau mimpi mungkin jd kenyataan kan...ehhehe


No comments: