Friday, March 27, 2009

6th sense

tag dr zura...............


- Go to your photos folder in your computer.

- Go to the 6th folder of photos.

- Go to the 6th picture in that folder.

- Put the picture on your blog and description of it.

- Invite six friends to join the challenge.

- Link them in your blog and let them know they have been challenged.



ok..saye pun dah terima tag dari anda....




Wah..camana gamba ni lak yg numbur 6?ehheheeh..apa ek nak describe gamba ni?hehehe,,nak tahu ke?takyah la ek..tengok pun dah tahu kan tu gambar teddy bear,heheh meh aku describe 6 best thing about this photo.coz photo ni yg ke-6 pun kan dalam folder.

1-1st teddy bear collectable aku dr HARD ROCK YOKOHAMA,JAPAN,dia pakai kimono

2-photo ni berlaku pada pukul 2.00pm time makan tghari kat restoren kat cyberjaya

3-masa kejadian ni happen aku ber3 dr UNITEN (aku,yati n afzan)

4-kitorg duk mkn ber 4,termasuk org di belakng tedy bear ni n for the first time aku jumpa dia,sbb dia baru balik dr ibaraki(ibaraki kat ne?search google..heheh).dan skrg aku dah kumpul 4 ekor teddy bear(osaka,jakarta,singapore,yokohama)

5-gambar ni di ambil dalam bulan 5 dr first hanphone aku yang ada kamera ..nokia

6-hehehe aku suke gile gambar ni dan aku sayang gile gamba ni..ehheh.sbb org belakang tedy bear tu pun tahu yg aku sayang dia..ops..sayang tedy bear..ahahhaha

ok dah siap cerita tag saya..sekarang saya nak tag 6 orang pula untuk kongsi dgn saya benda ni...

1-nina

2-noty adam

3-mira

4-shiha

5-sabrina

6-sapa sapa yg suka nuember 6 ni buat la kalau tak malu..heheheh

1 comment:

Naughty Adam said...

owhhh tidakkkk!!! tag lagi dan lagi...rasanya ne tag kedua aku dlm masa 2 hari... yg lepas nye pun tak buat lagik, so lynda anda hanya perlu tunggu giliran k... sy pasti melakukannya...ahaha~