Thursday, March 26, 2009

Lost



saya kehilangan…ya saya sudah hilang dia…hilang sumber inspirasi saya..hilang sesuatu yang kuatkan saya dan pendorong saya jika saya bermasalah…hilang tempat untuk buat saya ketawa dan senyum..hilang tempat untuk saya mengadu…hilang semuanya.tapi saya tak menitiskan air mata sebab saya dh tahu semua ni pasti berlaku..sabar n tawakal, yakin tuhan ada dgn kita.itu selalu saya cakap sekarang saya dh faham kenapa lately ni saya bersedih.saya dah tak tahu nak buat mcmana semuanya ada hikmah tersendiri..

But the point saya kehilangan…

How to recover?

mmmmmm…kuatkan semangat allah tahu apa yng dia buat kat kita sbg umat…terasa berat je nak terima semua ni,tapi saya kena hadapi juga kan.

Kata orang, kita baru menghargai sesuatu setelah ia menghilang. Itulah yang saya rasakan. Sesuatu yang kita anggap biasa karena sehari-hari menemani kita, justru meninggalkan duka begitu ia ‘pergi’.

Baru terasa cahaya hatiMengingat apa Yang telah kau berikan

Kenangan indah adalah masa lalu sedangkan kita sekarang berada di hari ini dan akan melangkah ke depan.
Dengan ataupun tanpa mereka yang telah pergi, waktu akan terus berjalan. Meratapinya hanya akan membuat kita semakin ketinggalan

Dia bukan terbaik untuk saya,dia terbaik untuk orang lain….
mmm..betul…so skrg cr keyakinan diri utk move forward…cepat.buang semua benda yg mengarut ni

2 comments:

Naughty Adam said...

Jgn LOST sgt!!! u still hv frens~ tp apakah maksud post kali ni noty tak tau ditujukan buat sape but wut ever it is, remember that life must goes on... kehilangan adalah satu hikmah yg terbaik utk kita muhasabah diri dan selalunya adalah yg terbaik utk kita...

Lynda said...

ya betulnoty..saya ada kawan kawan..thanks kerana membaca.dtujukan utk org tertentu..hehehe