Tuesday, March 31, 2009

doa untuk ila...


last nite around 8.00pm aku dpt call dr angah..dia nangis aku pun terkejut..dia bagitahu ila masuk hospital..operation coz usus tersumbatAku apa lagi terus menitik air mata.sabar ya angah ..aku terkedu angah suruh aku call yang lain sebab dia dah sebak,mak pun dia tak sempat bgthu sebab dia takut mak aku risau..angah ni kalau ada problem mmg aku org yang dia cari..aku pun terus call abang lang lepas tu abah call aku.suara dia pun sedih..aku tahan lagi pastu aku nangis gak..aku call ana ..Tanya ana mcmana tentang sakit tu ana tu one of best fren aku dia kerje nurse kat HUKM.dia pun ckp mmg kena operation kalau tak lagi melarat..aku dah terdiam..camna ni..hati aku punya la nak balik..tapi skrg dh kul 8 lebih dh dekat 9.ana nasihat kan aku jgn risau..aku hang up dgn ana..aku termenung jap dlm 5 minit..aku terus kemas beg..aku nak balik juga…then aku pecut balik mentakab..dlm keadaan ujan dan aku kena drive berhati hati..sbb hujan ni musuh utama aku tgh drive..hati akummg tak best sbb last weekend masa aku balik pun dia dh sakit..tapi waktu tu g klinik doc kata suspect buah pinggang..kesian dia dia kecik lagi baru darjah 5.aku sampai kat hospital temerloh kul 10.45.along ,pak lang,and abang mahat je ada.abah ada kat umah dgn mak sbb jaga anak angah aku yang lain..angah aku kat dalam dewan bedah…pastu abang mahat bgthu yng operation tu ambik masa 6 jam baru start operate dlm kul 9.aku sedih sangat..so aku ngan along pun tidur kat kerusi kat hospital tu sbb kitorg tak dibenarkan naik ke atas wad..abang mahat pastu masuk dlm wad g jumpa angah…pastu dlm kul 2.00 am …abang mahat msg

Dah siap bedah,apendik dah pecah dalam perut.Jap lagi keluar ,alhamdulillah selamat

Pastu abang mahat suh kitorg balik dulu..pastu kitorg pun balik umah angah..pagi tadi kul 6 pg aku bangun n gerak balik KL sbb aku kerja.,tak berani nak amik EL.walaupun hati aku mmg tak best skrg ni..Hopefully takde apa apa jadi dgn ILA..doa utk dia ek semua..amin

Farah Adilla Binti Mahat..semoga cepat sembuh...achu

No comments: