Thursday, April 30, 2009

Khas untuk nina


tagged by Nina
1. Letakkan gambar profile anda

2. Terangkan apa maksud gambar itu?

Gamba ni???ko nak tau sangat ek nina…hehehe…tapi kenapa masa kejadian ni ko takde ek????ko balik umah ek time ni…hehehehe..kalau ko nak tau ko Tanya yati ngan afzan bleh?hehehehehehh..ok ok aku citer.. tapi aku dh citer masa tag yg dulu kan..refer tag yg dulu je boleh???hahhahaha..ok ok bak kata nina aku byk benda nak citer kan tuk gamba ni kan…hehehehe..gamba ni diambil oleh aku menggunakan hp nokia aku..first handphone aku yang ada kamera..bangga wok beli handphone tu minta duit ngan mak,masa tu student lagi kan…masa ni kat kedai makan apa tah nama dia kenanga ke mawar ke yang pasti nama bunga la kat cyberjaya..masa ni aku g ngan yati n afzan jumpa org dlm gambar ni utk mengambil tedy bear ni.AKU MEMANG SUKE TEDY BEAR OK...tedy bear ni org dlm gambar ni belikan dibeli dr hard rock yokohama.ni first tedy bear collectable aku dr hard rock after that aku mengumpulnya di setiap negara yg aku pergi…hehe takdela byk sgt pun org gambar ni belikan lagi ada..sebab dia je rajin ke obersea..ehhehe..waktu ni first time aku jumpa org dlm gamba ni n dia balik cuti dr ibaraki,japan…siapa org dlm gambar????ahhaaha tu rahsia hati aku..

3. Kenapa pilih atau letak gambar itu?

sebab aku suke n sayang teddy bear..hehehe


4. Tag lain2 blogger

sab-ko kena ganti blik blog ko tu sebab aku nak baca
zura-gmba tu cam ayu je…hehheeh
nrina-saja nak tambahkan kerja selain lepak n makan kat hotel kan..heheheh
mira-kindly update ur blog at least seminggu sekali ok..heheheeh

2 comments:

bb7ady said...

kekekeke. tenQiu wok. rajin tul wok wat tag ni. haha

oi nape aril tkeluar? haha padahal aku tak undi pon :p

Lynda said...

tanya aku plak...aku pun tak undi cume mlm tu ter-excited pergi cr astro nak tgk af sbb bosan.tetibe dia kuar..hehehe